2013. február 6., szerda

3.rész- A fekete ruhás nő!



Sziasztok!♥
Mivel nagyon-nagyon hálás vagyok nektek a kommentekért, a feliratkozásért és a cserékért meg amikor a chat-be írtok nekem meg MINDENÉRT ezért is most extra hosszú résszel jelentkeztem!:)
Kicsit vicces,aranyos, ijesztő lett.
Remélem az animációk nem tántorítanak el senkit sem a többi résztől!

A következő rész: pár komment, 1 feliratkozó és 200 megtekintés után jön.
Puszi:Bi*

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -   * * *   - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 


Elgondolkozva lassan felálltam fekete, sima bőrű három pici keréken guruló székemből és komótosan oda sétáltam  az ezüst-barna enyhén huzatos ablakomhoz. Óvatosan leheveredtem az alatta lévő kis székbe miközben a színes párnáimon pihentettem a kezeimet. És elmeredtem néztem kifele, a távolba, a szembe álldogáló nagy hegyre.
Az ablakom előtt ácsorgó fenyőfán csillogva, szinte díszekként akadtak fel a fehér hópelyhek minden egyes tűlevelére, és a fát, mint egy ruhakölteményként feldíszítették. Csak úgy pompázott egymagában a kietlen, de mégis a nap sugaraitól egyre megvilágosodóbb utcában.
Leheletem kis foltokban meglátszódott a tiszta üvegen.
Sóhajtások és több ezer emlék közeledtével gondolkoztam a választásokon.

Találkozzak Ed-el? Azzal az Ed-del!
Vagy moziba menjek a testvérem rég nem látott barátaival?
Testvérem...igen, egy könnycsepp hullat végig érdes bőrömön mint egy hópehely olyan hűvös érzést hozott magával amitől hirtelen végig bizsergett a testem minden egyes apró porcikája is.

Konokon ökölbe szorítottam a kezemet, letöröltem a kósza cseppet és a szemeimet határozottan megdörzsöltem vele. 
Nem gondolhatok mindig Babbie-ra, nem diktálhatja Ő és az emlékek, a több ezer foszlány és nem irányíthatja az ÉN életemet! Megint csak könnycseppek záporoztak ki kék szemeimből.
Bella hagyd már abba! Nem hivatkozhatsz a hátralévő életedben mindig a testvéredre, mert soha többé nem lesz köztünk! Nem foghatsz mindent a tanulásra, hiszen kitűnő vagy! Mozdulj már ki egy kicsit!

-Szia! Igen, mégis csak ráérek ma este. Oké. Jó. Körülbelül hányra? Oké. Jó. Ott leszek. Köszi, én is. Szia!-tettem le a telefonomat.
A mobilom pittyegésére lettem figyelmes még mikor épp a jobb kezemben tartottam.
@ED_wardH: Szia! Na akkor a ma este áll? :)
@Bells1D: Szia:) Sajnos nem, családi események jöttek közbe és tz-t írok hétfőn, meg egész héten is. Majd esetleg máskor bepótoljuk. Szia!:)

A telefonom hosszú órák elteltével már nem pittyegett többet...
Sajnálom,hogy megbántottam, sajnálom,hogy hazudnom kellett neki, de Libby-re, Eleanor-ra, Sam-re és a srácokra jelen pillanatban nagyobb szükségem van.
Ki kell kapcsolnom velük, ha pár órára sikerül is csak. Mert most nem hiányzik az izgulás, a görcsök és furcsa semmiből jövő pillangós érzések az Ed-el való találkozás miatt.

*8 óra fele*

Felvettem egy matt fekete vékony nadrágot aminek mind két oldala húzottan be volt fedve, szolidan ezüstös csipkével. Mellé egy korall zöld elegáns, de mégsem feltűnő felsőt választottam. 
Leszaladtam a temérdeknyi csúszós lépcsőfokokon, amik ügyetlenségemre elég csúnyán kifogtak rajtam... nem figyeltem, siettem és huppantam egyet az egyik hosszú lépcsőfokon és fájdalmasan végigcsúsztam ülve, pattogva a maradékon a padlóig.

A bátyám, Adam hangos néhol már sikítozó nevetésére lettem figyelmes.
-Szép volt szöszi!-fogta a hasát és az emeletről majd nem ő is levergődött utánam a jó ízű nevetése miatt.
-Te beszélsz?!-kacagtam fel most már én is erőteljesen, hiszen ő is majdnem mellettem kötött ki a hideg padlón fájó fenékkel és oldallal.
-Na hercegnőm mehetünk?
-Máris apa.
Illedelmesen, mint egy úriember feladta rám fekete, puha szövetkabátomat és felvettem a felsőmhöz és a kiegészítőimhez illő korall topánkámat.
-Köszönöm.-mosolyogtam fel rá.

Majd mikor megérkeztünk, kiszálltam és besétáltam Libby és Zayn mesésen kivilágított udvarára..

*A moziban*

A sötét teremben pont Harry mellett kaptam helyet szerencsétlenségemre, és én zártam a sort is az üléseknél.
-Hazug!-súgta erőteljesen a fülembe Harry egy mindent elmondó perverz mosoly kíséretében.
-Micsoda?!-néztem rá értetlen és kikerekedett szemekkel.
-Jól hallottad, hazug!
-Miért lennék az?
Ekkor válaszul megfogta jég hideg kezeimet és a testemet félig átemelte az üléseken, óvatosan de mégis egy gyors mozdulattal az ölébe ültetett.
-Hééé! Most azonnal engedj el!-kapálóztam, ficánkoltam izmos, férfias combjain mint egy fuldokló, partra vetett hal.
-Ne itt turbékoljatok már gerlepár!-jött a reakció a sor végéből.
-Niall, sose turbékolnék pont vele!-szidtam le és Harry-nek küldtem egy szúrós tekintetet. Karjai derekam köré fonódtak és mint egy meleg takaróként öleltek amitől a hideg, érdekes érzés járta át a testemet.
Melegség volt volt benne amint a derekamhoz ért és átfonta hosszú karjait körülötte. 
-Hogyne Bella, hogyne!- hagyta rám Louis és mindenki nagy nevetésben tört ki.
-Cica ha félsz ölelj majd át engem.-villantott rám Harry egy féloldalas mosolyt, ami mögül kibújt gyönyörű szépen csillogó fehér fogsora.
-Na húzz innen!-ütöttem bele a kőkemény, izmoktól csak úgy dagadó vállába.
Halk nyögést ejtettem el a fájdalom miatt, mire Harry lehajolva egy meleg lehelettel és egy gyengéd puszival gyógyította meg fájó öklömet.
-Enged el Styles!-sziszegtem összezárt állkapcsom alatt dühösen és megilletődve.
-Sose engedlek el.-kacsintva egy mosolyt küldött felém.

Tekintetem az arcán lévő gödröcskéken landoltak, ez a mosoly és azok a ráncok amik kiformálták édes gödröcskéit abban a pillanatban hangsúlyt fektettek szép, szinte ellenállhatatlan fű zöld, csillogó szemeire.

*Később*

A film alatt végig csak vacogtam, félelmetes volt..



A szemem sarkából néha észrevettem,hogy Harry az én tekintetemet fürkészi és próbálja elkapni.

A főszereplő férfi Daniel Radcliffe az ablaknál állt és tekintete a kertre, a szürke,szomorú, ijesztő ködben lecsapott temetőre szegeződött. Kezemet a Harry-től távolabbi karfán pihentettem ,jó messze tőle. 
A férfire irányult a kamera, rá fókuszált.. síri csönd lett a teremben, az ijesztő zene sem szólt a film alatt. A kamera egyre arrébb húzódott és a nagy, koszos, pókhálós ablakot mutatta ahol még mindig a főszereplő állt. Nagy kezét rátette az ablaküvegre a kamera abban a pillanatban ráközelített és nagy dob csattanást kíséretében a szellemnő arcképe megjelent  az ablak üvegében. 

       


A teremben lévő összes lány rémülten felsikított.
Abban a percben megijedtem és védelemért Harry kezét ragadtam meg. Talán az ösztön, talán a reflex miatt. Pont mikor ráeszméltem,hogy mégis hol van a kezem, el akartam húzni,de Harry óvatosan megragadta, magához szorította és vigyázóan tekintett rám.



26 megjegyzés:

  1. Már nagyon vártam ezt a részt!Mélyen megragadott.Bízom benne hogy nem én leszek az egyetlen kommentelő. Köszönjük!:)) ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök neki :))
      Én is bízom benne♥
      Mit köszönsz?:O ÉN köszönöm,hogy olvasod és,hogy írsz és,hogy teszik!♥

      Törlés
  2. Uuuu lassan már nincsenek szavak ahhoz, hogy elmondjam mennyire jól írsz! Sajnos csak a szokásos sablonos dumát tudom újból és újból leírni!:DD
    Tehát iszonyat jó volt!! :) Nagyon nagyon nagyon hamar hozd a kövit!! Mert megöl a kíváncsiság, hogy mi lesz még..... (:<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annak is örülök,hogy elolvasod és,hogy kifejeted a véleményedet egy kommentbe ami nekem sokat számít!♥
      Köszönöm szépen *-*

      Törlés
  3. Úristen!Fantasztikus *-* Siess a következővel!Annyira várom már *o*

    VálaszTörlés
  4. Drága Bi* !
    Hú, talán most nem lesz olyan hosszú a kommentem, mint legutóbb, de remélem azért sikerül összehoznom egy méretes megjegyzést :)
    Kezdjük az elején.. Gyönyörűen megfogalmaztad a cselekedeteket, megmutattad, hogy a szókincsed mennyire bő! Bells-nek tényleg le kéne állnia azzal, hogy a nővérével történteken rágódik - bár nem lehet egyszerű, szóval megértem -, de remélem, hogy Babbie azért nem tűnik el a történetből :) Azt hittem, hogy Ed meghívását fogadja el, viszont így is tökéletes lett! Elképzeltem magam előtt Bella ruháját és tetszett :D gondoltad volna? xD Amikor Harry mellett kapott helyet és a hazug megjegyzést tette neki, azt hittem falnak futok. Majd az ölébe ültette, ugye, és az volt a reakcióm, hogy: "Ez a gyerek nem normális! Megőrült?" .. Muszáj volt gif-eket berakni? O.o Tetszettek, de majd' kiugrottam a bőrömből! #TöbbHorrorosGifetNe xD A vége kifejezetten tetszett, egy "Óóó, ez cuki!" mondat is elhagyta a számat, de mentségemre legyen, hogy szeretem az édes pillanatokat *-*
    Azt hiszem, mindent leírtam.. Gyorsan kövit :)
    Csók, Heny ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Heny!♥
      Nem baj, örülök,hogy eggyáltalán veszed a fáradságot és írsz, főleg,hogy MINDIG ilyen hosszút!:)
      Köszönöm:$
      Igen, ebben a Bells dologban teljesen igazad van!
      Babbie sosem tűnik el a történetből ahogyan Liam sem:)
      Igen, sokat gondolkoztam rajta,hogy melyiket válassza, melyiket írjam, de aztán inkább a mozi melett döntöttem.
      Örülök,hogy elképzelted a ruháját és tetszett. Mert direkt nem raktam be róla képet,hanem hagytam,hogy mindenki maga képzelje el olyannak amilyennek ő azt szeretné látni. :)
      Igen, Harry az én történetemben eléggé merész és célozgatós.
      Igen,muszáj volt!:$
      De az elején írtam is e bevezetőbe,hogy lesz benne bla bla bla xdd:$
      Örülök,hogy tetszett!♥
      Puszi♥

      Törlés
  5. Nagyon jo lett,már én is olvasom;3kövit:33majd gépen feliratkozok;))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök,hogy már te is az olvasóm vagy! :)
      Köszönöm♥

      Törlés
  6. Fantasztikus:D Nagyon szeretem,ahogyan írsz.Hihetetlen tehetséges vagy.Az elején gyönyörűen fogalmaztál,ahogy mindig.Babbiet lehet tényleg kicsit hanyagolnia kéne.Nem azt mondom,hogy elfelejteni csak egy picit elengedni.Nekem volt egy sejtésem Eddel kapcdolatban és úgy tűnik ez be is jött.Kicist fura volt amikor Harry a film közepén az ölébe húzta Bellát,de az is jó volt.Nekem a gifek is tetszettek,én bírom az ilyeneket:)Várom nagyon a következőt. xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm *o* ♥!
      Igen, a sejtésed bejött szerencsére! Örülök,hogy a Babbie dologban ezt gondolod.
      Igen, Harry merész és a történetemben ahogyan ebben a részben láthattuk meggondolatlan egy kicsit :D
      Örülök,hogy neked tetszettek a giffek :DDD
      Köszönöm:))

      Törlés
  7. Úristen!*-* Imádom ezt a részt ahogy a többit is,de ez akkor is annyira jó.Örülök,hogy az egyik meghívást elfogadta,kíváncsi vagyok a folytatásra.Siess!:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen*-*
      Örülök,hogy tetszik a történet!:)

      Törlés
  8. Annyira jo :DD az a jekenet ahogy lecsuszik a lepcsorol...mintha csak magamat latnam xdd Hazug! Ez az a szo..inenen tudom hogy @ED_wardH tenyleg Harry...mondjuk ezt eddig is tudtam vagy legalaibb is csak sejtettem, jo azert meg most sem nyilvanvalo..najo nekem de:DD varom hogy mi fog itt kialakulni :) siess xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira örülök,hogy tetszik :DD
      Igen,gondoltam,hogy ez szinte mindenkivel megtörtént már xd :)
      Eeeezt elmondtad xdd :DD♥

      Törlés
  9. Hát ez fantasztikus volt,nagyon jól írsz, aranyos ez a történet :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen!♥
      Nagyon jól esik amit írtál!:)

      Törlés
  10. Elképesztően jó lett!:)♥ Már nagyon vártam..:D Vicces volt,ahogy Harry mondta,hogy hazug és Bella meg nem érti a dolgot,jót mosolyogtam rajta :D Ahogy Harry magához húzta Bella-t nagyon tetszett.. Végig nagyon jó volt,élveztem.. Már alig várom,hogy kiderüljön,hogy Harry = Edward..:D már nagyon várom a folytatást! xoxo :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök neki,hogy tetszett!♥
      Örülök ennek is :))
      Majd idővel kiderül minden:D
      Köszönöm♥

      Törlés
  11. Most komolyan erre nem is lehet semmit sem mondani :D
    Hihetetlen jó annyira szerettem a Liam és Babbi történtet is... Amikor eszembe jut mindig elolvasom és a gyomrom is görcsbe rándul. Az utolsó rész valamilyen szinten megérintett.
    Már írtam a másik blogon is hogy szivesen beszélgetnék veled, mert biztos jó lehet :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. OOO ezt most vegyen jónak vagy rossznak?:DD :O
      KÖSZÖNÖM♥
      Örülök ennek,hogy visszaolvasod mert ezek szerint jó lett:)
      És annak is örülök,hogy átérezted az Ő történetüket:)♥

      Tényleg! Olvastam, válaszoltam volna,de teljesen elfelejtettem ezért is én is szívesen beszélgetnék veled, meg bárkivel is ezért twitteren kövess be és írj egy üzit :)
      Itt van: https://twitter.com/Beernii95
      De ha nincs meg a link itt a nevem: @Beernii95

      Törlés
  12. ez fantasztikusan jó!! tényleg remekül írsz! én is nagyon szerettem Babbie és Liam történetét (csak úgy mint gondolom mások is), s most ezt is csak úgy "falom".. :D egyszerűen nem bírok betelni vele. újra- és újra elolvasom az összes részt. csak így tovább!! xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm neked!*-*
      Örülök neki,hogy a Babbie-Liam történet is tetszett és most ez is:)
      Köszönöm neked,hogy ezeket leírtad mert sokat jelentenek!♥

      Törlés
  13. Nagyon jó lett! Siess a következővel! :DDD

    VálaszTörlés